10:00 - 11:00
WORKSHOPPEN ER FULDT BOOKET
Sociale medier er blevet en fast del af danskernes hverdag, og det giver både nye muligheder og nye udfordringer for virksomheder. For vækstvirksomheder er de sociale medier en oplagt platform med fri medieplads og en masse muligheder for søgemaskineoptimering og spredning af budskaber.
Men hvordan udnytter du mulighederne på sociale medier? Hvordan skaber du dialog? Og hvordan lægger du en strategi? Det finder du ud af på denne workshop, hvor du også får inspiration og ideer til netop din strategi inden for sociale medier. Jens Rasmussen fortæller, hvordan du gør kommunikationen i sociale medier som Facebook og LinkedIn relevant for målgruppen – blandt andet ved at lytte, være til stede og skabe dialog.
Jens Rasmussen er kontaktchef i det sociale kommunikationsbureau Change Media, der hjælper kunder som bl.a. Irma, Lakrids By Johan Bülow, Frederiksberg centret og BonBon-Land med kommunikation og tilstedeværelse på sociale medier.
Website: www.changemedia.dk