10:00 - 11:00

lineKom i mål med kunderne

Salg er en balancegang mellem det kortsigtede og det langsigtede salg. Du skal balancere mellem at agere her og nu – og samtidig udvikle organisationen efter markedet og dine ambitioner om vækst. Det værste, der kan ske for en vækstvirksomhed, er at miste indtjening på grund af usystematisk arbejde med kundeemner og manglende kendskab til, hvor mange leads, der skal til for at nå salgsmålene. Et lead er en potentiel kunde, og Lead Management handler bl.a. om, hvordan du får den rigtige mængde leads i den rette kvalitet, for at få det salg, du har budgetteret.  Med målrettet styring af din pipeline kan du konvertere flest mulige leads til gode kunder. 

Virksomhedsrådgiver Niels Holme fra TheLeadCompany er specialiseret i Lead Management og fortæller, hvordan du trin for trin kan optimere arbejdet med lead-kanaler og nye kundeemner.

 "Ved du præcis, hvor meget du skal så for at få den høst, du ønsker?"Niels Holme

Læs mere om www.theleadcompany.dk