11:30 - 12:30

kadaverMarkedsføring der smitter

WORKSHOPPEN ER FULD BOOKET!

 

En viral markedsføringsfilm for Arriva fik stor succes, og filmen ”Mukhtars fødselsdag” er vist over 2,6 millioner gange. Hos Kadaver, som sammen med bureauet Bybird stod for kampagnen, er det nu kunderne, der ringer og ikke omvendt. Filmen er et tydeligt eksempel på den ekstreme effekt viral markedsføring kan have.

Viral markedsføring er velegnet for vækstvirksomheder, som for et beskedent beløb kan få utrolig stor eksponering og PR-værdi. Men der skal mere til end bare et videoklip på YouTube, hvis du skal have succes med viral markedsføring! Mød Søren Bo Steendahl, som fortæller om principperne bag viral markedsføring, og hvad det kan gøre for din virksomhed.  Du får tips og tricks til at styre uden om faldgruberne– og til hvordan du håndterer al opmærksomheden, når det lykkes. Der er lagt op til et åbent forum, hvor du også får indspark til, hvordan du selv kan nå ud til din målgruppe viralt.

Kadaver er stiftet af Søren Bo Steendahl og 3 andre uddannede kaospiloter i 2009. Virksomheden laver markedsføringsprojekter for en række organisationer og firmaer.

”Det handler om relationer” Søren Bo Steendahl

Web: www.kadaver.dk - mød Kadaver på Facebook her