14:00 - 15:00

obhEt pletskud til 700 millioner

På et marked med multinationale konkurrenter er det ikke kun pris, men også de klassiske dyder, der sælger.  Mads Mørch er ikke i tvivl om baggrunden for OBH Nordicas succes: Lyt til kunden, og spørg altid folk, hvad de har brug for. Vid alt om, hvad konkurrenterne gør, og reager hurtigt på det.

OBH Nordica har flere gange vist, at de tør satse og være modige. I dag taler alle om at flytte produktionen til Kina – OBH Nordica gjorde det for 25 år siden. De var først i branchen med tv-reklamer og blev kendt for ”Et pletskud fra OBH”. Et klart princip om fuld fokus på kunder og konstant og hurtig produktudvikling er en væsentlig del af succesen bag OBH Nordica, som har bygget en forretning op fra grunden til en omsætning i Norden på over 700 mio. kr.

Mads Mørch, medstifter af OBH Nordica og salgs- og marketingdirektør gennem 25 år, er nu formand for bestyrelsen i OBH Danmark.

”Kunden er konge” Mads Mørch, OBH Nordica

Web: www.obhnordica.dk