14:00 - 15:00

deaPersonlighed sælger

FOREDRAGET ER FULDT BOOKET

Da Kudibal begyndte at annoncere deres lagersalg på Facebook, gik omsætningen op med 50 %, og nu har de en klar strategi for sociale medier. Facebook er effektfuldt, og et godt råd er at lade de unge medarbejdere stå for aktiviteterne, siger Dea Kudibal, direktør for Kudibal, der blev kåret som Gazellevirksomhed både i 2009 og 2010. Firmaet startede i 2003, og i erkendelsen af at hun ikke kan alt selv, fik Dea hurtigt en partner. Hellere have 50 % af noget megastort, end 100 % af noget, der bare ulmer!

Allerede fra første kollektion deltog Kudibal på messer i udlandet og sælger i dag tøj og tørklæder i 10 lande. Kudibal er kendetegnet ved luksusmaterialer i bemærkelsesværdige farver og detaljer.  Hør om Kudibals strategier for Facebook og international handel, og hvordan man skaber et personligt nicheprodukt, der skiller sig ud fra den grå masse – og som folk gerne vil købe i krisetider.

Dea Kudibal skabte Kudibal i 2003. Ud over sin tilskærer- og designuddannelse har hun studeret Fashion Management i London – en slags modens cand. merc.

”Love is in the detail!” Dea Kudibal

 Web:www.kudibal.dk - http://www.facebook.com/kudibal